Hvorfor bruke personlig trener?

Hvorfor bruke personlig trener?

Det å ta i bruk en Personlig Trener (PT) har vært forbeholdt de med størst lommebok eller størst ego i mange år. Bransjen har selv lagt opp til det ved å fokusere på Jan Thomas og ulike mer eller mindre kjendiser. Heldigvis har dette tullballet endret seg de siste åra. I våre største byer er det å bruke PT blitt en normal ting. Folks oppfatning av hva PT handler om har også endret seg i takt med at tilbudet har blitt mer folkeliggjort. Jeg har de...
Les mer
Årets 7-kampvinner hos oss på Bris!

Årets 7-kampvinner hos oss på Bris!

  • 28.07.2017 21:04:00
Vi gratulerer Børge Kaldvatsvik som er vinner av årets 7- kamp hos oss på Bris. (Bli med på 7 gruppetimer i løpet av mai måned). Børge ble den heldige som stakk av med et reisegavekort til verdi av kr 5.000,-. Takk til alle som deltok! God innsats!
Les mer
Hvordan klare å holde på motivasjonen?

Hvordan klare å holde på motivasjonen?

Motivasjon er viktig for det meste vi skal utføre. I sammenheng med trening er det også veldig viktig, fordi manglende motivasjon vil i verste fall føre til at man slutter med fysisk aktivitet. 
Les mer
Sunn dessert på grillen

Sunn dessert på grillen

Nå er endelig sommeren her, og mange har allerede kommet godt i gang med grillsesongen. Men grill betyr ikke kun pølser, burger og flintstek, desserten kan også tilberedes her! All frukt kan grilles, og passer å legges på den lune varmen etter at hovedretten er ferdig.
Les mer
Månedens kostholdstips

Månedens kostholdstips

27. mai skal mange av oss ta utfordringen med å gjennomføre Molde 7 topper. Noen ønsker å konkurrere på tid, mens andre tar turen for opplevelsen sin del. Løypa er lang og det er mange høydemeter å forsere, og uansett hvilken form man er i og om man bruker 2 eller 5 timer over fjellene, krever den mye energi. I den forbindelse er det lurt å være litt bevisst på hva vi spiser de siste dagene før løpet, og underveis på turen.
Les mer
Månedens øvelse: Sittende roing

Månedens øvelse: Sittende roing

Sittende roing er en effekt øvelse for å styrke muskulaturen i den øvre delen av ryggen, baksiden av skuldrene og armene. Den er særlig godt egnet for personer som sitter mye framfor en datamaskin. Ta gjerne kontakt med oss på Bris, så viser vi deg hvordan du skal utføre øvelsen best mulig.
Les mer
Månedens intervju i mai 2017

Månedens intervju i mai 2017

Denne gangen har vi valgt å intervjue Ingrid Hestad som er elev ved Molde VGS Toppidrettslinja, og som spiller fotball på MFKs damelag i 2 div. Ingrid har trent på Bris i ett par år.
Les mer
Månedens kostholdstips

Månedens kostholdstips

  • 03.04.2017 07:58:00
Månedens kostholdstips Visste du at det anbefales at vi spiser fisk 2-4 ganger i uka? Men en porsjon i uka er mye bedre enn ingen! Fisk inneholder så og si alle næringsstoffene vi trenger, og er spesielt rik på proteiner, omega-3-fettsyrer, selen og vitaminene A, B12 og D. Fisk og sjømat er også en av de få gode kildene til jod i det norske kostholdet. Næringsstoffene i sjømaten gir oss...
Les mer
Side1 av 4 FørstForrige [1]234 Sist